prov prov och prov hela tiden, orkar inte med skolan!



Sitter och bara tar det lugnt. Kom hem från stan för en stund sedan. I alby såg jag Kattie, Adde och Sebbe, de skulle gå och äta och ville ha med mig men ville inte så gick hem istället. Var i stan idag med faktiskt, köpte en skinnjacka. Justja, hade prov i engelska idag och det gick bra (är stolt över mig, har alltid haft svårt med engelska). Och så har jag även fått höra att jag blivit plugghäst? yeeeeah right haha. Förlåt att jag inte varit lika aktiv angående bloggen men har helt enkelt inte haft ork till att skriva. Men nu ska jag gå till grannan och ta det lungt och sedan hem och plugga till matteprovet (geometri) som jag ska ha imorgon. Fyfan va jag verkligen hatar skola, och speciellt matte. 




Skinnjacka - gina tricot
499 kr.


Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: omtii

va snygg!

2009-02-19 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0