Hos Nicole. <3



Gårdagen börja bra men sluta dåligt, värre har dagen varit idag och nu är den bajs!

Ja nu ska jag berätta lite kort om hur kvällen hos nicole var.
Kvällen började inte direkt när jag och Miranda kom dit eftersom vi satt och vänta på Hannah, Fia och hennes kille. Men vid 21 tiden gick jag, Nicole och Miranda ner och mötte upp Fia och Hannah. Vi stod i 20 min i fittja centrum för att vänta på Fias kille (kallt vare). Efter de gick vi hem till Nicole och då tog de fram deras dricka, jag och Miranda drack inte. De börja dricka och man märkte sakta hur deras hjärnor började bli konstigare och konstigare, Nicole var min solstråle igår, hon fick mitt leende på läppen när hon började dansa, fyfan va du dansar roligt Nicole. Hannah dansade också, men hon hade bättre takt än Nicole, Nicoles takt kom lite före låtens takt och det såg helt sjukt ut HAHA. Ja som sagt, jag och Miranda satt och skratta nästan hela kvällen. En sak hände och allt vände, blev ledsen och åkte hem istället.



Lite bilder skulle inte skada att lägga ut.



Miranda, Jag och Hannah, sätter på Hannah ett kompis armband (a).




Fia och hennes kille myser i soffan.




Hannah, Miranda, Nicole, jag och Fia chillar gärnet asså.




Nu är hannah igång och dansar.



Likaså med Nicole (danskungen haha).



Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: SANIBO

sköna bilder!

2009-02-08 @ 19:14:47
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahaha men vadfaan :D

2009-02-10 @ 08:51:35
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0