Ha en bra alla <3 dag.



Har precis målat mina naglar rosa. Den 27 mars ska jag fixa mina naglar hos en manikyrist och jag verkligen längtar, skulle fixa mina naglar idag men hon var tyvär fullbokad. Men måste ändå låta mina egna naglar växa lite så det är ju trots allt bra att jag har lite mer än en månad på mig att låta de växa.
Sitter hos Nicole nu och hon slår mig hela tiden, förstår inte riktigt varför men tror att det är för de mysiga hon ska göra imorgon, mysigt att du iallafall har någonting att göra, för det har inte jag. Imorgon är det alla hjärtans dag och jag ska bara sitta hemma, eller nej jag ska ta med någon kompis på bio.. Vad ska jag göra hemma?. Innan jag och Nicole kollade på sexdrive (de e en film som verkligen sög!), tog vi lite bilder och gud så fula det flesta blev, jag ska dela med mig så ni alla kan få se hur roligt man egentligen kan ha med en kamra men det gör jag när jag kommer hem imorgon för jag orkar verkligen inte det just nu.. Men nu orkar jag helt enkelt inte skriva mer så jag skriver imorgon.

Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0