En bra film.



Om jag säger såhära friday the 13th var en väldigt bra film men otroligt läskig. Jag och Hannah satt nästan i knäa på varandra och så skrek vi högt i hela biosalen. Jag är mer den här tjejen som föredrar komedi eller romantik i en film, inte en massa blod, skräck och äckliga saker som hoppar fram från ingenstans. Det som gjorde allt mycket läskigare var nog att det var så högt och allt var så mörkt. Men fick ändå en liten trygghet när jag satt och smsade lite med älsklingen men trots det kunde jag inte slita bort tröjan från ansiktet, gud jag blev verkligen jätte rädd. Efter filmen skulle jag och Hannis ta bussen till Fittja och sedan fortsätta hem, men nej så blev det inte heller. Utan vi fick promenera till Skärholmen. Att promenera efter att ha sätt en skräckis var heller inte så jätte mysigt, speciellt inte när vi gick genom tunnlarna. Men vi fick sällskap utav två styckna som var jätte trevliga som också kollade på filmen och var minst lika rädda som oss. Trevligt med lite extra folk när man är rädd, man känner sig lite tryggare då.

Så såg han som gick runt och dödade all folk ur filmen ut.

 


Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Hannah

asså roligt det var =D ! <3

2009-02-25 @ 08:28:46
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0