Nu är det jul, här i vårt hus.



Sitter med en tjocktröja, mjukis, täcke och varm choklad. Jag fryser som en liten myra, känner mig så liten och ihop krypt. Varit med tjejerna idag. Haha jag, Lejla, Öyku och pallie rullade ner från en backa utanför fittjaskolan och Steffi filmade, det var så roligt! Buhu så kallt det är, varför blir det inte varmt snart? Det finns någonting som heter kroppsvärme? funkar inte de på mig eller hihi. Iallafall, dags för mig att krypa ner i sängen nu, sätta på paradise hotel och bara mysa. Ingen skola för mig imorgon.. Förkyld, blev inte bättre av att rulla i snön direkt haha.

Lite sällskap skulle absolut inte skada just nu, från den bästa.Hatar ensamheten för det är då tankarna brukar snurra runt och den känslan hatar jag. Att tankarna börjar komma tillbaka, men det är lugnt. Jag är ju trots allt hulken och är turbo liksom så klarar mig. Man är nog starkast ensam börjar jag inse. Är det inte under vintern som man ska ha en partner? Dela värme med och bara mysa till en film? Det har gått en vecka och under sån kort tid har jag verkligen insett att jag har förändras, på ett positivt sätt.  Men insåg det försent.. Eller det är aldrig försent. Som sagt, tankarna dyker upp när man sitter i ensamheten och tänker. Men jag har verkligen insett, blivit mycket bättre.




Kommentarer
Postat av: Anonym

aa du har rätt .. :/

2009-12-16 @ 20:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0