eight dogs



Det är så kallt ute nu. Man måste klä sig varmt nu men det är försent nu, börjar redan känna mig snuvig och sjuk. Igår var jag men Pallie ett tag innan Lejla kom. Träffade även Öyku och Asia en stund lite senare mot kvällen. Kom hem runt 12 igår. Idag var jag i skolan, vi hade dans efter lunch och det var jätte roligt. Vi hade Rn'b och Samba som tema, skit roligt. Efter dansen åkte jag hem och duschade sedan åkte jag med pappa, mamma och Rasmus och plockade upp Lejla och körde sedan vidare till hågelby där vi skulle släppa av mamma för att hon skulle äta julbord. Sen släppte pappa av mig och Lejla i Fittja. Vi var hos Pallie hela kvällen fram till halv 10. Asia kom också till Pallie efter ett tag. Runt halv 10 mötte vi Öyku och pratade lite om nyår och sommaren. Blir förhoppningsvis turkiet med tjejerna. Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Kollar på en vargfilm på 9 typ och ska snart sätta igång paradise hotel.


Jag saknar dig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0