Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.



Nu är ufc på teven igen och är trött på de programet fast jag egentligen älskar de jätte mycket. Tycker att det är intressant att se fight. Tjatar på att bror ska hämta någon film, trots att klockan är så mycket.. Får se hur det blir, eller nu har idioten börjat spela ps3 så det blir nog ingen film för mig inte. Ville bara säga att jag solade idag och fick en jätte fin färg bara att jag känner mig varm i hela kroppen nu haha. Ska sola engång till innan nyår och sen är jag klar. Ska träffa Pallie imorgon, har saknat dig gullis <3 Nej tror att sängen och musiken ropar på mig nu istället så vi hörs när jag är sugen att skriva igen, puss



Kommentarer
Postat av: Hannah

haha kollade också på ufc inatt :]

2009-12-29 @ 12:41:43
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0