Sol vind och vatten.



Vaknade runt 11 idag av att Sara smsade mig och frågade om jag ville med till Flottsbro, det skulle bli vattenscoter idag också men det blev inte av. Så förhoppningsvis ska vi åka det imorgon. Vi låg och sola en stund och sedan badade vi. Efter ett tag kom Nicole. Vi solade, badade och lyssnade på musik och helt enkelt bara njöt av värmen. Fick lite färg idag. Gick efter ett par timmar hem sen och duschade, fixade mig i ordning och träffade Nicole. Vi åkte till Donken och sedan till Alby där vi träffade massor av vänner. Sandy, Natta och Gavi var några av de. Nu sitter jag här trött som en apa och nästan halvsover. Dags för mig att hoppa i säng, godnatt :D




En härlig sommarbild.


Nicole solar.



Jag och skönheten :)


Solning på en hög nivå ;)



En eko bild på mig efter badet, kolla hur mitt hår blir när det är blött!



Kommentarer
Postat av: SARITA

vilket gymnasium?

2009-08-07 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0