My smile doesn't say anything anymore



De senaste dagarna har jag spenderat med Nicole, vi har festat, solat, badat, promenerat och haft det allmänt bra. Nicole sov hos mig igår, på kvällen tillbringade vi tiden tillsammans med några vänner i min skola. Vi satt där. Vissa drack och vissa bara var där. Jag var en av de som bara var där. Vaknade runt 11 idag och solen sken riktigt fint alltså haha. Första gången på länge. Så ja, vi tog en promenad till Slagsta där jag och Nicole låg och sola. Jag badade och Nicole höll mig sällskap på bryggan. På väg hem från Slagsta kom vi överens om att gå hem till mig och duscha. Vi gjorde det (två olika duschar). Sen gjorde vi lite mat och åt. Efter ett tag gick vi ut och träffade massa vänner. Var med de en stund och sedan promenerade vi till Fittja. Nu sitter vi bara hos Nicole. Ska väl förhoppningsvis hitta på någonting snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0