andra dagen.



Andra dagen var lite jobbigare, fick kliva upp kvart över 6 för att hinna med tåget som gick kvart över 7. Fick mitt schema idag och har frisör tre gånger i veckan, riktigt skoj. Fick däremot reda på att vi börjar 8 varje morgon så får vänja mig vid att gå upp kvart över 6 helt enkelt. Slutar tre alla dagar utom tordagar då jag slutar klockan 11 pga att jag inte har någon språkval, me like! Vad har jag mer gjort idag? Ja, efter skolan så åkte jag hem. Var hemma runt 3 och satt på gården en stund, runt 6 åkte jag till Fittja där jag mötte upp Nicole, Melli och Nettan och efter ett tag kom även David. Var i Fittja en stund, åkte hem pga att jag hade så otroligt ont i magen.. Har det fortfarande. Sitter hemma nu och funderar över massa saker men nej, nu ska jag förhoppnigsvis hoppa i säng så puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0