Ett liv utan dig vill jag inte leva.



Slänger in ett snabbt inlägg, är verkligen jätte trött. Har suttit ute på gården och lekt med alla barn på gården och snacka om att jag har huvudvärk nu. Har även svårt att förstå vissa saker, men man lär sig att kontrollera olika situationer med tiden. Har inte gjort så jätte mycket mer idag. Satt hos min granne ett tag och vi pratade med varandra om allt, precis allt. Imorgon ska jag inte göra någonting, skulle med tjejerna till stan men eftersom de slutar mycket tidigare så ville Hannah att jag skulle möta upp dom i stan men det hade jag inte lust med så hoppar även över det. Blir väl en hemmadag imorgon, eller sitta ute på gården. Kanske träffa Johanna, man vet aldrig va dagen bjuder på. Hoppas på något bra iallafall. Herregud, kom på att det är engelska prov imorgon, tur att jag kan det vi har prov i iallafall.


En dag för länge sen jag träffa en kille som var underbar, jag börja bli varm och hjärtat börja banka så snabbt, ååh gud han hade brun hy, han hade brunt hår underbara läppar oooh sexiga lår. du var min enda, du var min drömkille, ville hålla dig nära mig och aldrig släppa dig, jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska igen, den ljuva känslan du ger mig den kallas ju bara kär. Mitt hjärta bankar när jag hör din ljuva röst, mina läppar formas till ett leende när  jag, tänker på dig blir mina ögon tårfyllda av att vi hade underbart men nu får jag lida. Du gör mig glad som du gör mig svag, varje gång jag ser dig blir det aldrig vi två, ett liv utan dig vill jag inte leva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0