utbrott!



Nej, det här är fan inte min dag!
Okejs vi förstår.. Jag blir alltid extra känslig när jag har min mens, men det här tog rekordet..
Idag på morgonen kändes allt hyfsat bra.
Skoldagen var helt okej den med..
När jag kom hem började min bror att irritera mig som fan!!
Det slutade med att jag fick tårar så irriterad blev jag.. Till slut pallade jag inte vara inne mer så gick och hämtade Sara (tre åringen jag har skrivit om innan)
Hon får mig alltid att må bättre!
Vi går ut och promenerar en stund, då möter vi Ebru och Raf.
GRATTIS EBRU! <3

Kommer hem får ett sms som fick mig att må sämre..
Inget mer med det.
Sätter mig och tittar på tv med familjen då jag fick ett sms till som fick mig att börja gråta helt enkelt.
Fick utbrott började tänka på allt som fått mig att må dåligt..
Vännerna, Vikten, självförtroendet och dom personerna som fått mig att må som jag gör.
Kände mig absolut inte älskad just för den stunden om jag säger så.
Orkar inte ens skriva om det längre.
Kan säga såhär iallfall: På måndag förändras mitt liv, går inte in på detaljer men ni får se!

Imorgon ska jag åka in till Stan med bror, ska köpa ett par tights från Cubus. tightsen ser ut som jeans,
Sen ska ja köpa lite tungpiercingar och rött nagerlack.. raaawr det är så sexigt tycker jag, håller ni med? :)

 

Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0