vinna på lotto(?)



För ungefär en timme sedan kom jag hem från skolan.
Hur kommer det sig att man alltid är så trött när man
kommer hem från skolan?
aja, igår skrev jag att jag inte har så mycket att göra
i skolan, men jag tar tillbaka lika snabbt som jag
skrev dit de, har hur mycket som helt och göra ju..
So prov - torsdag, Biologi prov - fredag och
Matte läxförhör på fredag.. Så min eftermiddag går
nog mest ut på att bara plugga gärnet, så jag klara-
r det. Själv då, vad ska ni hitta på dig?
Vet ni vad jag känner just nu? .. vill vara miljonär.
Åka utomlands, ni kommer tröttna på min blogg
snart, skriver om utomlands hela tiden, men
jag vill verkligen bort. Eller typ tanken av att åka
till stan och bara shoppa gärnet, inte ens beh- 
öva kolla in prislappen, bara ta de man vill ha
och sedan gå och betala (sitter och drömmer)
Lägger in lite bilder ikväll på kläder som jag
föredrar och tycker är fint, så får ni även se
hur min stil är.. Ska gå och hjälpa mamma
med en grej nu och sedan plugga, så jag
skriver mer ikväll dårå =)


Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Självklart ska jag bli arg, det är mitt kvarter förfan! Hahaha :p

2008-10-07 @ 16:26:22
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja drömmer oxå för mkt tror jag haha :P

2008-10-07 @ 17:32:33
URL: http://diljaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0