hemsk natt =/



Igår när jag skulle sova så spydde jag nästan hela natten
somnade ungefär vid 04.30.. håller jag på att bli sjuk(?)
Det känns lite bättre nu iallafall, så ska till skolan imorgon.
Idag vaknade jag vid halv 1 gjorde inget speciellt mer än
att jag åkte till skärholmen och köpte ett par skor och Kim
klippte sig, så fint blev det faktist.. men förstår inte hur hon
vågade? efter det har jag bara slappat och tagit det lugnt.
Tills jag träffade Pendah och följde med henne till hennes
boxning, där jag och Murat satt och tog lite bilder.
Det är min dag på ett ungefär..




Puss, Ronja




Kommentarer
Postat av: Nicole

Vart går hon i boxning?

2008-10-14 @ 17:01:27
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0