tankarna cirkulerar i huvudet.



Så mycket tankar och funderingar.
så mycket i skolan och här hemma, har en svår period nu och det
är därför jag inte skriver lika ofta som förut, jag lovar att förbättra
mig igen.

Idag började jag skolan 09.15 med engelska prov som gick hyfsat
bra, hade även hemkunskap och gjorde någon slags bullar med
svampstuvning i och det var inte så jätte gott kan jag ju säga, efter
det hade jag lunch.. Efter lunch så no, sista lektionen var livskunskap
vi hade möte med våran biträdande rektor pga situationen och störningen
i klassen. Tyckte inte mötet gav så mycket men det var iallafall värt ett
försök. Efter skolan gick jag direkt hem, satt och pratade med mamma lite
sedan åkte mamma och pappa iväg, jag blev ensam hemma till ungefär
halv 8.. Träffade även Osman och var ute med han en stund. Vi har alltid
så roligt tillsammans! Sen har jag faktist inte gjort så mycket mer(?)
Typ suttit och funderat och tänkt igenom så mycket, imorgon blir
det nog bara pluggapluggaplugga!

Jag har lite andra funderingar, vad är bäst och göra om man vill få bort
magen och även kurvorna "kärlekshantagen" det är ett måste och ni
måste komma med bra tips så fort som möjligt...

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det bästa tipset är att röra på sig så mycket som möjligt. Det går alltså inte att punkträna ett visst område. Om man t.ex. vill få smalare mage och bli av med valkarna måste man som sagt röra på hela kroppen, genom att t.ex. springa, simma etc. Det går inte att bara göra stiups. Var aktiv, ät ordentligt och försök att undvika sötsaker, så kommer det nog att gå bra.



Good luck :)

2008-12-01 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0