don't worry, be happy.



Sitter hära och fortfarande funderar på hur jag ska få hostan att bli bättre
och febern att sänkas lite grann iallafall tills imorgon då jag ska på fest
med Nicole och Katti. Vi ska fixa oss hos Katti och ha en "förfest" hos
henne innan vi åker till tumba. Tror att jag ska ha på mig mina jeans
tights med svart pumps och över ett mörkblått linne med ett svart skärp
och sen en tunn svart kofta över. Sen fixa mitt hår och sminket på ett
bra sätt. Håller bara alla fingrar och tår att jag kommer må lite bättre
imorgon när jag vaknar, för orkar inte med någonting om jag är lika
dålig som jag varit under veckan. Men känner redan en förbättring tror
jag..

Puss, Ronja



Kommentarer
Postat av: rrahel

<3

2008-12-13 @ 18:05:19
URL: http://japo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0