nice



Idag har min dag varit lite långtråkig, vaknar klockan 10.00 tar det lugnt ett ganska bra tag tills jag beslutar mig för att jag vill åka till skärholmen men ville inte åka själv och heller inte med någon kompis så tar med min granne som är tre år gammal och är hur undeeerbar som helst, älskar dig gulleplutt!
Ja när vi var i Skärholmen gick jag in till HM och köpte en bolero, den är grå och kostade 249kr, hur söt som helst!
Kände att jag började bli hungrig när jag hade gått runt och handlat lite så frågade Sara (min granne) om hon var hungrig och då ville hon äta på donken så då gick vi dit, mysigt var det faktist.
Vi åkte hem och på väg hem träffade vi min älskade bror!
Sen när vi var hemma så kom Pendah över en stund och vi skrattade och hade kul! :)

Vi gick ut och promenerade då vi träffade massor av vänner, vi stannade och pratade lite sen fortsatte vi promenera och berätta lite hemlisar hihi!
Gick hem igen och satte mig ute på gården en stund och chillade lite med grannarna och familjer.




skriver mer sen.

Puss, Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0