en dag i mitt liv.



Idag har jag bytit grupp i skolan, det känns otroligt skönt!
Känner mig bekväm i min nya klass och tro mig det är Pendah som får mig att känna såhär, tack älskling <3333
Idag har dagen varit jättejätte lång tråkig faktist, haft huvudverk idag också undra varför?
Hostar som fan också, ibland kan det kännas att ja vill hosta upp mitt hjärta!
Vill ni höra något roligt idag, (har förstått att jag pratar jätte högt)
Jag gick runt med Murat och Pendah i skolan idag, jag satte mig vid ett par soffor bredvid expitionen då sa Pendah o Murat ; Ronja kom vi ska ut!
Jag ba: aaaaha ska ni gå å röka?
Och då var min skolsyster bakom mig.. OPPS
men hon bara skratta och trodde att jag bara sa så för att hon var bakom, hade tur att hon var blond haha.
Gick hem där efter tog det lugnt, tills jag fick ett sms utav Miranda, var tvungen att åka till liljeholmen och lämna hennes saker.. jobbigt!
Var ute en stund, tjafsade med en kompis i telen, men nu är vi vänner igen känns ju skönt!
Var ute med vicky, vi satt i höjden och pratade lite haha!
Sen träffade jag min bror och sen gick vi hem och nu sitter jag här, funderar på att lägga mig snart yttligare en dag i skolan imorn som jag måste sköta haha..
OM EXAKT FEM MÅNADER FYLLER JAG ÅR, GLÖM INTE DET DATUMET 27/1 ASSÅ! =D
Puss, Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0