Smärta



Tack för alla stöttande kommentarer, nu sitter jag här igen.. Klockan är snart 4 på morgonen och inte en timmes sömn har jag lyckats få, det är jobbigt.. Det är nästan kvällarna som är värst, jag önska att du aldrig åkte dit, jag önska att jag ringde dig den kvällen och sa vi träffas.. Man vet aldrig, kanske hade kunna lyckas övertala dig att inte åka. Jag saknar dig min ängel.. Kommer aldrig sluta att tänka på dig, du ger mig markerade signaler hela tiden, signaler som gör att jag förstår allt, att du ser och hör allt.. Snälla sluta inte med de, det ger mig ett leende på läpparna, du är inte här, men inne i mig är du och kollar alltid att förbli där. Jag kommer aldrig att glömma dig, jag kommer aldrig sluta prata bra om dig, jag kommer aldrig sluta prata med dig.

Vet du vad jag har gjort idag Joseph, varit hemma hos dig.. Satt i ditt rum, såg ditt playstation.. Minns du när du alltid skrev till mig om kvällarna? "Nej inte mycket, spelar ps3 bara".. Sanningen är den Joseph, jag vill verkligen inte inse att du är borta, vem ska jag sitta med om sommarkvällarna? Vems härliga samtal ska jag få när han varit ute och festat och är på väg hem? Vems sms ska jag få bara för att kolla hur jag mår? Det är inte sig likt, det är obeskrivligt, det kommer aldrig bli som förr, aldrig. Jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0