Dag 6



Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Det varierar från person till person. Jag faller för killar med bra personlighet, men dock är utsidan viktigt det med. Jag faller inte för killar bara sådär, det har hänt engång tidigare och han var bäst. Underbar personlighet och finaste utsidan, skit snygg. Gillar killar som behandlar sina tjejer med respekt, respekt och tillit är viktigt tycker jag. Killar med fint leende och kan ha ögonkontakt är ett plus, rumpor också.. haha nej men, snälla killar med fin utsida är perfekt.

Sammanfattning;
- Bra personlighet
- Fin utsida
- Fint leende
- Ögonkontakt
- Fin rumpa, det första jag kollar på efter leendet haha.




Kommentarer
Postat av: Solidaritet

Hej :) Nu visar min klocka 00:00:00 och om inte jag har fel så fyller någon år idag :)

Det kanske inte spelar någon roll för dig men för mig var det viktigt att försöka vara först.

18 är ett fint ålder, det är du också. 18 är bara en siffra, men du är mycket mycket mer än så.



Hoppas att du får en underbar dag.

2011-01-27 @ 00:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0