6 april 2011



Idag plockade Madde upp mig och vi åkte bil till skolan, hon körde mig sedan till Fittja där jag mötte upp Siti en stund och sen åkte jag och tränade, när jag satt ute så var det strålande sol, det var så otroligt varmt och skönt ute. Efter träningen gick jag hem och åt, mötte sedan upp Steffi, vi åkte och mötte Nicole och sen blev det en lång promenad. När jag kom till Alby igen så satt vi på gården, jag, Steffi, Samir, Shajanth och Dusan. Gick hem och kollade på BB, ska nog lägga mig när som helst.

Imorgon skulle vi ha redovisning men min lärare sköt upp det till efter påsk så imorgon blir det Sex and the city haha... Aa ni läste rätt, istället för att redovisa så bestämde min lärare att vi skulle kolla på sex and the city, så imorgon blir det film mys och en massa godsaker.. Men det får jag hoppa över, köper med mig en loka och frukt... Skriver mer imorgon igen, kram.


Glömde skriva att madde klippte mig lite idag.


Jag och söta Siti ute i vårsolen, älskar vädret.


Jag, Nicole och Steffi ute på en kvällspromenad :)


Ett gott skratt förlänger livet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0