You make my heart go ting a ling a ling



Jag mår så bra, allt är som bortblåst med vinden och du fick mig verkligen att inse det ena och de andra. Är tacksam för allt, det du fick in i mitt huvud idag var verkligen till nytta :) Var ute lite tidigare, promenerade i de kalla vädret. Men med tjocka kläder klarar man sig iallafall. Nu kollar jag på teve och ska duscha alldeles strax.

Vet ni? Min statestik har höjt jätte mycket och det gör mig faktiskt glad.


Allting går uppåt nu, tack för allt babe :)



Kommentarer
Postat av: Solidaritet

Nästa gång du är ute och promenerar, kolla på andra människor, se in i deras ögon om du ser någon glimt...Du kommer upptäcka att alla inte har den glimten..... Tänk efter varför vissa har glimten i ögat.



Vårt hopp... våra mål, ger oss människor glimten i ögat. "ta inte ifrån hoppet från någon, det kanske är det enda han/hon har kvar" citat av solidaritet.



Du skriver bra, fortsätt med det :) Fick aldrig höra hur det gick med shoppingen, men antar att det lär upprepas mååånga ggr.

2010-10-04 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0