Tankar & funderingar



Nu ligger jag här igen, i min säng med musiken högt högt i öronen. "Aerosmith - i don't wanna miss a think". Jag är inte ledsen, men jag är fundersam. Jag tänker tillbaka på den gamla tiden och ler med glimten i ögat och tänker att "det är ett fint minne jag fått med en underbar människa" Nu ser jag framåt och med de misstagen jag gjorde då istället lära mig utav. Jag är en ärlig person, jag har lärt mig en hel del, gjorde saker jag nu idag ångrar och aldrig skulle göra om.

Man växer till, man inser det ena och det andra. Idag skrattar man istället, skrattar att man lät allt gå så långt. Att man accepterade att man faktiskt mådde dåligt. Men kärleken gör en blind, det är så verkligen. Jag är inte känslolös nu, absolut inte. Kommer alltid ha en speciell känsla i kroppen. Men som jag skrev, man växer till och inser att man inte får ta skit och inte ska ge skit. Man ska få varandra att må bra och inte dåligt :)

Nu idag skulle jag gjort allt för att allt skulle vara perfekt och bra, men även jag tog dig och saker för givet vilket jag även nu ångrar, man ska inte ångra egentligen, mer lära sig utav felen vilket jag gjort nu - jag har lärt mig. Det som har hänt har hänt, man kan tyvärr inte spola tillbaka tiden trots att det är just det man bara vill ibland.



Jag i musikens värld <3



Kommentarer
Postat av: Solidaritet

Det är stort att kunna erkänna att man gjort misstag. Alla vi gör misstag. Det viktiga är väl ändå att inte göra om de, precis som du säger.

2010-10-06 @ 11:51:39
Postat av: Anonym

Man lär sig av dom misstagen man har gjort och de är

bra om man erkänner de som man har gjort fel. Alla vvi gör misstag nån gång sen de klart att man ångrar sig. De viktiga är att inte göra om de mer.

Precis som du säger håller me dig.

2010-10-06 @ 20:31:55
Postat av: Steffi

Håller me dig gumman om texten du skrev på din blogg de stämmer exakt.. Man själv har gjort sina misstag har lärt mig själv av dom misstagen jag har gjort och jag kommer aldrig mer göra om sånt. Nu har man lärt sig av allt de.. De bästa är att vara ärlig om saker och ting hur dom än är.

2010-10-06 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0