Svar på tal



Anonym om Centrum:
Jätte söt du e tjejen ;)
Vad hände me ditt förhållande att de tog slut?
Du e riktigt fin asså :)



Kan börja med att säga tack så mycket för komplimangen :) Och varför det tog slut? jadu det var en bättre fråga det, misstag och tjafs kom ikapp kärleken. Han var den första, men inte störta. Han kommer alltid att vara speciell för mig, våran tid kommer vara en utav de finaste minnet jag fått tillbringa med en person. Det är bara att tacka för tiden, underbart. Men nu står vi där vi står, som jag skrev tidigare.. Ingenstans.

Hoppas att du är nöjd med svaret och kommentera gärna mer om du har fler frågor och så :-*

Och till er andra som kommenterar att min blogg är bra, att jag är fin, söt och allt ni skriver, SUPER DUPER tack, verkligen :)



Kommentarer
Postat av: anonymous

hoppas ni finner varandra i slutet !

2010-10-07 @ 20:22:22
Postat av: Anonym

Jag är jätt nöjd me svaret tack..

Va synd att de blev som de blev mellan er. Jag hoppas de ordnar sig för er så att de blir bra.. lycka till..

2010-10-07 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0