Skriva av sig lite



Jag mår bra, jag är glad och har ett leende på läpparna. Jag har klarat mig genom något jag aldrig trodde jag skulle klara av när jag stod där med allt runt omkring mig, jag valde inte någon speciell väg utav tog min egna väg och gjorde mina egna spår. Och det är just den vägen som gjorde att jag står där jag står idag. Mycket kunskap och tårar har tagit mig hit, men det var värt att gråta de nätterna med musiken i öronen. Det var värt att fälla tårar när man till och med var ute.. Jag var så ledsen hela tiden, ibland kunde jag inte le trots att jag verkligen inte ville att någon skulle veta att jag var ledsen.

Nu mår jag bra, tar dagarna som de kommer och hoppas på de bästa. Har insett det ena efter det andra. Ett misstag är ett misstag - Se till att lära dig utav dina misstag istället för att göra om de :)


Thats me.

Xoxo



Kommentarer
Postat av: steffi

Bra skrivet gumman :) de är så de ska vara <3

2010-10-08 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0