Trötter



Gäsp gäsp. Sitter med min bror och kollar på ett djur program just nu, några från thailand som typ bor tillsammans med elefanter? Mysigt ser det ut att vara iallafall. Det är mycket som har hänt under tiden som jag inte har bloggat. Men har börjat träna tillsammans med Steffi, Pallie och Madde. Vi har skit roligt på gymmet vilket känns jätte bra, man ska se fram emot träningen och inte bara ta det som en allvarlig och tråkig sak. Jag har det roligt när jag tränar. Om ni tränar, tar ni det som något ni måste och tycker att det är tråkigt? eller något ni vill och att det är roligt?

Tog bort mina lösnaglar igår också, det var sprickor som kommit in i min egna nagel och det gjorde otroligt ont.. Har det fortfarande, plåster har jag på nästan alla fingrar =)


Bjuuuuuuuuder på lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0