8/1



I love love love love love my life. Iallafall, efter skolan så träffade jag Vicktoria. Vi åkte till Täby där hon skulle hämta sin plånbok från polisstationen, blir irriterad när jag tänker på vilka idioter det finns som inte har stake nog att lämna tillbaka plånboken hel.. don't beeee sad honey! Efter våran resa kom vi till Alby där jag såg mami och bror. Följde med till centrum och sa hejdå till vickaan. Efter ett tag smsade Lejla mig och frågade om jag ville ta en promenad. Tackade inte nej så vi gick en lång promenad och pratade om allt mellan himmel och jord, haha och ett gott skratt fick vi. När vi hade promenerat ett tag så gick vi hem till henne, vi la oss i en varsin soffa och efter tag så somnade vi båda. Sov i ungefär 40 min, sen smsade jag V och frågade vad hon gjorde. Vi beslöt oss för att träffas men först gick jag hem och klädde mig lite varmare. När vi möttes gick vi till Sara en stund, efter det promenerade vi till fittja & och mer ska jag inte skriva..
Nästan inlåsta?!  bara vi förstår hahahhaha..

Dagens låt <3


Tonight I'am gonna find a way to make it without you.
Have you ever tried sleeping with a broken heart,
Well you can try sleeping in my bad.




Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHAHAHhahahahahahaha näääääästan inlåsta? HHHHHHHHHHHHHHHHHHHM INLÅSTAAAAAAAAAAA var vi

2010-01-09 @ 21:07:32
URL: http://carpediieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0