He flys me away



Hatar att börja ett inlägg, tröttnat på att blogga så gör det endast när jag har tråkigt och ni läsare är inte snälla. Okej, jag är oerhört trött. Kan somna om jag sluter ögonen.. Lyssnar på Jason Derulo - She fly me away, en underbart bra låt och älskar texten. Hatar att vara kär just nu, hatar det för att det blivit som det blivit.  Men anser inte det här som mitt fel. Iallafall, nu lyssnar jag på Rihanna - so hard, också en bra låt. Nog med låtar.. Har rast och börjar om 10 minuter igen, har hantverks orgentering. Känner mig irriterad och ledsen, orkar inte pressen mer. Det känns skönt att jag fick säga det jag fick sagt men synd att det blivit såhär.. Ser ingen återvändo nu heller, känns allvarligt. Fan att jag alltid kommer in i de samtalsämnet, inte så mycket annat i tankarna. Men nu ska jag ringa ett samtal innan jag börjar så vi hörs.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0