Skitstövlar hela bunten



Host, host, nys och huvudvärk -.-

Fan vad jag verkligen hatar det här, det gör så ont i hela kroppen. Sjuk är ingenting jag känner för att vara just nu, har så mycket annat att tänka på känns det som.

Jag har sån lust att man skrika, gråta och skratta samtidigt, vet inte om jag är glad eller ledsen. Förvirrad tjej med förvirrande känslor. Vad babblar jag om nu? Tror att jag blivit hög på det som finns i hostmedicinen eller någonting haha. Är helt vimmmmmsig just nu. Nu ska jag sätta på the town och sen läggdags tror jag.

Im pissed ooooooofff right now..




Kommentarer
Postat av: Theodoroline

I love guest books, keep up the good work!

2011-03-22 @ 08:44:50
URL: http://theodoroline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0