.





Vet du hur ledsen jag är? Ledsen för att jag har skola och för att jag jobbar, kan du tänka dig? Jag är ledsen för det, jo vet du varför Ipek? För att jag har så dåligt med tid, först skola och direkt efter jobb.. Är helt slut som människa, känner mig inte ens mänklig och sen vill jag träffa dig.. Men jag som hade all tid i världen förut har ingen tid alls längre känns det som, det är just det som gör mig så ledsen. Att jag inte är den personen som finns bredvid dig, hela dagen, varje dag. Jag är inte den tjejen längre som sover över hos dig när det kommer till helg för att jag har ett jobb tidigt på morgonen dagen efter. Jobb är bra för mig, skola är bättre för mig men du är bäst för mig så får inte det att gå ihop. Kolla vad jag skriver? Babblar om skola och jobb, det ska jag ju inte göra. Det ska ju bara handla om dig nu. Jag vill bara att du ska veta ipek, även fast jag inte är på plats alla gånger så finns jag ett samtal ifrån, hela tiden.. Tänker på dig hela tiden, du är som min fru? På riktigt, folk kommer tro jag typ är sjuk nu men jag bryr mig inte, du förstår vad jag menar och det är det som räknas. Jag älskar dig idag, imorgon och föralltid. Lova mig en sak? Lova att aldrig glömma det, du är jag och jag är du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0