12 December



Två hela år har gått, jag tittar tillbaka nu.. För två år sen låg jag på marken, kände mig så äcklig. Ensamheten tog över och kände mig helt enkel smutsig. Jag låg på marken och kom inte upp, jag var fast. Nu två år senare sitter jag här, tacklat allt ganska bra. Tanken kommer ju, men låter inte den övervinna. Om man jämför idag med för två år sen är det som natt och dag. Jag var fast i mörkret, jag såg inget ljus. Nu ser jag ljuset och ser framåt, jag kan inte låta det här förstöra för mig nå mer, självklart kommer tankarna, men lärt mig att tackla de, alldelses ensam. Jag är starkare än någonsin. Jag ska aldrig falla, tänker aldrig tillåta mig själv lida så som jag gjorde då. 12 December kommer alltid att vara en dag som kommer få mig att tänka, tänka tillbaka.

Jag står stadigt på mina ben nu, ingenting ska få mig att må så dåligt som jag gjorde för två år sen.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är otroligt stark. Superbra att du har en sån "bra" inställning. Efter regn kommer solsken. <3

Om du klarar en sån sak, får du tänka att du kan tackla vad som helst!

2010-12-13 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0