Jag gav aldrig upp dig när du försvann, långa dagar blev till nätter sen till år..



Jag kom nydligen hem. Hade nationella idag i engelska skriv och det gick konstigt nog bra, eller det kändes så iallafall haha. Efter skolan gick jag till Nicoles skola och satt med henne, vi åkte till Stan och shoppade lite sen, fick hem lite söta tröjor och jeanstights. Tröjorna var för stora och ville ha jeans tights med fickor i rumpan så åkte till Skärholmen och bytte storlekar på tröjorna (xs-s istället för s-m) sen köpte jag jeans tightsen.


Det är otroligt mycket i tankarna, jag skulle behöva prata med dig nu.. Du förstod mig bäst och jag älskade det, men det är över nu.


Så ser tröjorna ut som jag köpte :) skönt till ett par shorts och ett tight linne i sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0