miss



Dagen idag har faktiskt varit skit skön. Började med att vi hade frisörteknik och lärde oss att föna håret med rundborste. Sen slutade jag faktiskt, klockan 11. Jag och Miranda åkte med Julia till henne och hjälpte henne att färga hennes hår. Dum som jag var la jag i balsamet istället för färgen och sen tänkte jag "men det funkar nog om man blandar i färgen också" och nej.. Det funkade inte haha, håret blev grått så hon och hennes kille åkte och köpte chokladbrun hårfärg och då lät jag Miranda ta över, haha men hon är så smart hon med så hon missade lite hår och så. Men annars blev det bra faktiskt. Skriver mer lite senare. Lägger in lite bilder från dagen lite senare.

*Sitter hos nicole nu*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0