Take my hand and walk with me



Idag vaknade jag väldigt tidigt, gjorde mig i ordning vilket blev mjukis och fjäll och begav mig till skolan. I skolan så hade jag frisörteknik och datorkunskap, efter skolan mötte jag upp Anastasia och vi åkte och solade. Bruna blev vi haha. Vi kom hem runt 6(?). Efter det åkte jag hem och duschade, skööööönt. Sen träffade jag Anastasia igen och vi gick till Pulsen, sen promenerade vi. Vad gjorde vi sen? runt 10 gick vi upp till Fittja centrum där typ de flesta var, stod med alla tills min tunnelbana kom. Åkte halv 11, nu sitter jag hära och små hostar. Ska lägga mig snart tror jag. Skön och kort dag imorgon, underbart..

Är dålig på att ladda upp bilder i know, har alla i mobilen. När jag har ork så laddar jag upp allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0