Michael jackson, king of pop <3



Kollade på Michael Jacksons film idag på bion, this is it. En underbar film. Jag kanske låter konstig nu, men det kändes som att jag och Micheal blev vänner under filmen, jag förstod mig på allt. Han var så snäll, han pratade lugnt hela tiden och sa alltid "det är därför man repar" när han gjorde fel. Han var generad när han pratade med publiken, han skrattade nästan jämt, man kände sig delaktig i filmen. Som att man var med på något skumt sätt. Jag ryste hela tiden, han sjöng sina låtar och dansade på sitt speciella sätt. Allt var allmänt bra och det är synd att han dog, han hade en sån speciell talang som var obeskrivlig.


                                                Rest in peace Michael Jackson, king of pop! <3


                                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0