i love u



Jag älskar dig, en sån lång tid tillsammans. Alltid, alltid vi om jag får bestämma. <3






Kvällen igår var rolig. Det var jätte mycket folk hos Pendah, kvällen började med bråk men sen blev allt bra. Var bara dära till halv 12, sen åkte jag till fittja med Anastasia och Nicole. Kvällen i fittja var också rolig. Kollade på film ett tag och så. Var med Asia också, myspys.

Vaknade av att mami och papi bara stod och kollade på mig och skrattade, frågade va de var och då sa de att jag var söt när jag sov hahaha. Jag tvättade mig och så, sen böt jag om och följde med de och handlade. Sen åt vi på donken. Nu ligger jag i min säng igen.. Är trött, men ska till stan idag med Anastasia. Vi åker nog runt 5, sen efter får jag se vad som händer :)






                                                            GE MIG SOMMAR!!!
                                   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0