glöm dina bekymmer, imorgon kommer det nya.



Hostar, hostar, hostar och hostar. Jätte irriterande och jobbigt, hostmedicinen hjälpte ju inte precis känns det som iallafall. Trött och irriterad. Var inte i skolan idag men ska dit imorgon. Efter skolan ska jag faktiskt sola så jag får tillbaka färgen igen, trött på att känna mig blek och ful. Har även kommit på att jag inte ska ta skit från någon längre. Säg vad ni vill, kalla mig vad ni vill. Skiter i det helt och hållet. Vet att det är jobbigt att höra, men jag tänker ignorera det, absolut inte ta åt mig när det kommer till saker som inte stämmer. Är trött på skitsnacket och omogenheten nu. Allt är bevisat, dum som jag var insåg jag det inte. Men nu, ändringar fort innan det ska bli normalt igen. Annars vad händer? Hur har ni det? kommentera och berätta, har ni kille/tjej? är allt bra i familjen, bra vänner? vänner som sviker?
dela med dig, vill veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0