Vill bara somna om igen och vakna upp ur min dröm.



Vilken lördag det blev, som jag skrev i tidigare inlägg så skulle jag och N ut och promenera. Sagt som skrivet blev det en promenad. Först köpte jag ramlösa med mango smak och nötter. Sedan promenerade vi ner till fittja äng och satt vid vattnet och prata om allt mellan himmel och jord, älskar de stunderna jag är med dig N. Efter ungefär en halv timme gick vi upp till centrum och satt vid busshållsplatsen och pratade en stund till. Tog tunnelbanan sedan hem och kollade typ precis klart på filmen se upp för dårrarna, var det någon mer som såg den? Under tiden som filmen var igång på kanal 4 så satt jag även och pluggade lite. Känner att den sista månaden kvar till lovet är viktig så ja, därför satt jag och plugga på en lördag.



Dagens outfit :
mina nya tights med guldkedja på kanterna.
Vitt långt linne.
Svart kofta över och min skinnjacka.
Även guld armband.



Lördagsfilmen.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0