valborg.



Kvällen igår var rolig, jobbigt bara att det var så mörkt.. Skog bakom mig, vatten framför mig och såg absolut ingenting. Vi var ungefär vid Hallunda brygga. De flesta drack där men inte jag. M en hade det roligt iallafall. Nicole dansade inte så mycket igår, vilket gjorde mig ledsen haha. Runt 01 kom pappa och hämtade oss i Hallunda centurm, han körde hem N och sen åkte vi hem. Idag har det varit jätte fint väder, solen har verkligen blivit varm nu. Har även fått lite färg idag också.  Har bara suttit ute på gården med mamma och pappa + några grannar och mammas kompis från hallunda. Vi grillade och stämningen var bra. Nu ska jag ut en stund så vi hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0