Skin skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vackra leende.



Fråga :
Hej, vill fråga dig från vilken hemsida klänningarna är? Gillade den tredje klänningen faktiskt (gråa). Kram!
Svar:-
Klänningarna jag la ut i tidigare inlägg är från asos.com, oasis.com och nelly.com. Men just den gråa är från asos.com.
 

Nationella idag gick sådär, svarade på alla frågor och det kändes som att jag klarar det. Idag åkte jag som sagt till Skärholmen, provade en massa klänningar. Men petig som jag är passade inte någon mig och nu är det gymmet varje dag fram tills den 28 maj som gäller. Men måste hitta en fin klänning innan dess, det värsta är att jag inte tycker om klänningar. Aja det är bara att fortsätta att springa i affärer. Däremot hittade jag en jätte gullig rosa "klänning" idag i bikbok som jag genast blev kär i. Men det är ingen bal klänning men den skulle vara fin en sommardag. Ska nog åka och köpa den imorgon. Efter skärholmen så klev jag på tunnelbanan där jag skulle möta N. Vi gick sedan hem till henne och satt där en stund och så åt vi. Sedan åkte vi och tränade och körde bra idag, känner verkligen hur kicken början komma och det gör mig så glad. Vill träna hela tiden. Vi hade jätte roligt när vi väntade på bussen utanför gymmet som skulle ta oss till Fittja, jo kamran kom fram och det blev en massor utav bilder. Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, precis ätit en apelsin och ska väl lägga mig snart. Kvällarna nu förtiden har blivit så tråkiga.. 
 





Kommentarer
Postat av: Secret one :)

Ok tack så mkt :)

Hittade även andra jätte söta klänningar ;)

2009-05-06 @ 01:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0