Min kropp är förstörd nu.......



Fötterna värker och huvudet bankar. Vaknade av att telefonen ringde och det var lilla Nicole som ringde och sa att jag skulle börja fixa mig för vi skulle till Skärholmen med hennes syster och mamma. Vi var där och de köpte skor, sedan gick vi och åt. Sen åkte jag, N och hennes mamma till stan. Vi gick runt där en stund och sedan åkte jag hem. Var hemma runt 18 tiden. Har pluggat lite och bara tagit det lugnt.. Väntar på mamma och pappa som ska komma med ramlösa till mig, bästa jag vet. Tror att jag kommer lägga mig tidigt idag, förstår heller inte vad det är med mitt huvud. Sån smärta..

                                                                                                    
                                                                                            
  Dagens outfite ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0