TEEST



GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!


Du är kär nu - ja det är jag

Du har sårat nån så de börjat gråta - ja

Nån har sårat dig så du börjat gråta -  nydligen

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - något gick snett

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - något gick snett

Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej
ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jaa

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja

Jag har smygit ut utan lov - nopp

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - ja haha

Jag har en hemlighet som ingen vet - haha ja

Jag har fuskat i ett spel - jiii

Jag har struntat i ett prov - de har väl hänt


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - niiiiix

Jag kan svälja piller - ja

Jag har tagit mediciner mot depression - nopp

Jag har anorexi och/eller bulimi - nix pix

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - neej

Jag har vaknat gråtande - jaa..

Jag har somnat gråtande - tyvärr så ja

DÖDEN

Jag hatar begravningar - ja så ledsamt

Jag har sett någon dö - niiie

Någon nära till mig har försökt begå självmord - neej

Någon nära till mig har begått självmord - noup


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad -  neej

Jag har sett en fallande stjärna - aa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - jaa

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - JAA

Har sparkat en kille mellan benen - jajamensan

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - skulle inte tro det va

Har lekt sanning eller konsekvens - jahaa duu haha

Druckit en hel liter mjölk på en timme - noo hatar mjölk

Jag har medverkat i en teater -  niii

Du har fångat en snöflinga med tungan - ja gud ja

Jag har suttit på ett tak på natten - ja ooh så mys

Jag har aprillat någon - japps

Jag har åkt taxi - jaa

Jag har ätit sushi - provat

Jag har åkt snowboard - nej, har inte lust att bryta benen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0