städning såhär sent..



Jag är så mycket som trött, städade precis klart mina tre garderober som är fulla av kläder. Vek kläderna och satte tröjorna för sig och i rätt färgordning, likaså med linnena och jeansen. Förstår inte vart alla kläder kommer ifrån, hittade två par tröjor jag nästan aldrig använt också, la de längst fram i garderoben. De som är positivt med att städa garderoberna är att man hittar kläderna man letat efter. Fick idag reda på att bror ska spela match en timme från stockholm på söndag, ska åka med pappa och mamma och kolla på hans match och sen är det bara att hålla tummarna att han åker hem med oss i några dagar. Nästa helg ska mamma och pappa åka upp dit han bor, frågan är om jag ska med. Måste bestämma mig snart. Idag fick jag även någonting som vi tjejer hatar och varför är jag en utav de tjejerna som lider utav en sån otrolig värk de första dagarna, som idag har jag tagit 4 iprem mot värken.. Tur att det finns medicin säger jag bara. Nej men nu ska jag ta och hoppa i säng, ögonen stängs och öppnas automatiskt nu. Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor din bror nu?

2009-05-03 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0