So sick of love songs.



Träningspasset idag var riktigt skönt, tiden gick snabbt och det var även skön musik. Körde hela passet ut, att sitta på en cykel i en timme gick snabbare en va man skulle kunna tro. Men som jag skrev innan, är det bra musik så går nog tiden snabbare eftersom man då kan sjunga med haha. Efter att jag och prinsessan kört spinning passet gick vi och tränade eget, jag gjorde 65 situps och även en maskin som gör att man tränar midjan. Den maskinen och jag har blivit goda vänner. Nu känner jag mig trött och bara längtar att få krypa ner i min säng. Hoppas att jag inte drömmer om honom i natt, blir bara besviken utav drömmen när jag vaknar imorgon.. Istället vill jag drömma om sommar, varma sommardagar. Vill ha sommarlov nu nu och nu. En sak till som jag tycker är att folket kan börja kommentera lite mer, skriv ner era åsikter om min blogg. Finns det något jag kan förbättra, något speciellt ni vill att jag ska skriva lite mer om? Skriv ner det så jag vet. Men nu ska jag gå och lägga mig, även lägga ifrån mig mobilen så att den inte stör min sömn. Håll tummarna för mig imorgon, har nationella i matte del C. Nej nu känner jag hur ögonen sakta börjar stängas av sig själva så godnatt på er..

Hittade en gammal bild på mig, mitt hår var perfekt på den tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0