Sitter i skolan nu.



Har precis haft nationella i kemi och det gick helt okej för mig. Inte så svårt, trodde att det skulle vara svårare faktiskt. Om ungefär en timme har jag idrott men ska inte vara med, trodde att vi skulle ha nationella klockan 11 så tog inte med mig kläder. Men ska ner och ta frånvaro iallafall. Efter lunch har jag spanska vilket innebär att jag har prov, sedan ska jag ha so vilket också innebär att jag ska ha prov. Vet inte riktigt vad mina lärare tänker när de sätter ut så mycket prov men antar att det är  för att vi ska klara av betygen m.m.. Känner verkligen att jag behöver sommarlov nu. Efter skolan ska jag åka till stan och köpa min efterlängtade klänning, har beslutat mig för att det blir den där rosa med rosetten vid bröstet. 
Glömde att skriva vad jag gjorde igår, efter skolan så gick jag hem. Satt och pluggade till mitt so prov som jag ska ha efter spanskan som sagt. Runt halv 5 tiden mötte jag upp Nicole och vi åkte hem till henne. Vi satt där en stund och åt lite grann (som vanligt.) Efter det åkte vi och gymmade. Det blev spinning med skön musik. Efter det hade jag ingen kraft alls så åkte hem. När jag kom hem så badade jag samtidigt som jag fortsatte plugga till provet. Men ska jag vara ärlig?.. Det känns som att de inte kom in så mycket i huvudet haha. Får hoppas på det bästa iallafall. Sov runt 01 igår och är trött nu. Men orkar inte skriva mer nu.


Min klänning som jag ska köpa idag från TOPSHOP.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0