natti natti.



Efter skolan idag åkte jag till stan som sagt och köpte min efterlängtade klänning. Pappas beskrivning när han såg mig var "min lilla barbie". Åkte hem till N och vi satt där en stund. Jag känner mig slut som människa just nu, skrivit klart två bok recensioner. Ena var boken "det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf" och den andra var "14 år till salu - Caroline Engvall Nina Leino". Imorgon ska jag även plugga ännu mer svenska och sedan engelska.. Måste träna till mitt kristendoms prov som är på torsdag också. Faaan har ju nationella muntligt i matte imorgon också. Känner mig helt förvirrad och stressad. Skriver mer imorgon.

Samma bild men har gjort om de.




 




Kommentarer
Postat av: Hannah

jättefin gumman

2009-05-13 @ 14:35:23
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0