Min hjärna dödar mig just nu..



Ehem vem fick inte vg+ på sitt spanska prov idag!!! blivit ett riktigt vg barn ju men somnade nästan på sista lektionen idag, är även trött hela tiden nu förtiden.. Sitter och pratar med Nicole nu, somebody here is in love. Har så ont i mitt huvud, kan det inte komma en dag iallafall då jag slipper klaga. Sov inte direkt skönt i natt heller, kan det inte bara bli bra.. BLIR GAAAAALEN! :(. Det blir nog en tidig kväll för mig, ska inte till skolan imorgon heller. Orkar inte med stan.. Ska trots allt till universitetet med några från skolan imorgon runt halv 5. roligt det iallafall (noooot). Fan va allt känns tråkigt.. Kan något roligt hända?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0