Jag älskar dig.



Dagen började med att jag blev väckt utav mamma runt halv 12 som frågade om jag ville med ut på gården, följde med ut efter att jag satte på mig kläderna och bortat tänderna. Mina prinsessor var ute på gården så lekte med dem lite. Runt halv ett frågade Nicole om hon kunde komma och vara med oss och det kunde hon. Hon var hos mig klockan två, vi satt på gården en stund men sedan gick vi upp till mig. Jag fixade mig lite medans hon satt vid min data, efter det åkte vi till skärholmen och köpte ett par skor var. Lägg märke till skorna på bilderna nedan. Efter att vi köpt skorna så var klockan halv 5, vi åkte till heron city och bestälde två biljetter till 17 again. Men innan bion som började 18.10 åt vi. Rekomenderar verkligen den filmen, riktigt bra. Efter bion som slutade ungefär kvart i 8 åkte vi hem till N, vi satt där en stund och runt halv 11 följde hon och hennes pappa mig till centrum där jag sedan tog bussen hem. Nu sitter jag här, har precis kollat på dreamgirl filmen. Även den var bra. Så har min dag sett ut idag, inget märkvärldigt precis..




Bjuder även på en ego bild på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0