I need you my hero.



Sitter hos Hannah nu, åkte till henne från Nicole. Skulle egentligen med N till Skärholmen men det blev inte av och hon var heller inte sugen på att göra något heller så jag och H bestämde att vi kunde träffas. Vi ska röra oss till Donken när hon är klar, hon ska fixa sig och bli snyggare en va hon redan är. Måste bara skirva att jag har världens finaste vänner. Efter donken ska vi nog träffa Saliiih och sen får vi se vad som händer. Juste glömde skriva att jag slingrade håret lite ljusare eftersom jag fick sån kraftig utväxt men resultatet blev jätte bra! Nej men nu ska jag gå och vara lite social så skriver mer ikväll.


Ni är bäääst!




Kommentarer
Postat av: [ The secret one ]

Skulle gärna vilja veta vem den olyckliga kärleken är? :) eller berätta lite mer om han..

2009-05-22 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0