Försök att undvika anonyma kommentarer.



Anonym om mina ögon e svullna "/:

men hur gör han med skolan? bor han ensam?


Svar -
Min bror pluggar på destans. Och ja, han bor ensam.


Anonym om mina ögon e svullna "/:

vem äre du menar


Svar -
Antar att denna person syftar på inlägget nedan och mitt svar blir till dig "har inte lust att skriva några namn eller så nu, personen vet vem det är och de är det som räknas för mig.."



Sitter hemma nu och är jätte trött. Träningen idag var rolig, mycket skratt blev det när jag och N undersökte alla maskiner på gymmet. Fy va vi såg roliga ut kan jag tänka mig. Efter träningen så promenerade vi hem och N väntade med mig tills min tunnelbana skulle komma. När jag kom hem tog jag det bara lugnt. Badade i över en timme också. Riktigt mysigt var det faktiskt. Nej men nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs senare eller imorgon.



Kommentarer
Postat av: Nicole

hahahaah någon är beroende av din bror ;D

2009-05-21 @ 12:26:53
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: karolin

Vadå att Rasmus bor ensam? Han bor ju med mig,(sin fru).

Puss på dig Ronja!

2009-05-22 @ 22:43:56
URL: http://kaaarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0